KoboSystem – skuteczne rozwiązania internetowe – sprawdź nas!
Strategia, kreacja, technologia, obsługa i zarządzanie

Co w kobo piszczy - blog

wynik jakości google ads

  Wynik jakości to bardzo przydatne narzędzie diagnostyczne, które umożliwia sprawdzenie skuteczności słowa kluczowego, reklamy oraz strony docelowej w kampaniach Google Ads. Reklamy, które mają wyższy wynik jakości, zapewniają lepszą pozycję reklamy w wynikach wyszukiwania. Liczymy go w skali od 1 do 10, gdzie „10” jest najwyższą oceną z możliwych. Jeżeli chcielibyśmy osiągnąć ten wynik, powinniśmy skupić się na następujących elementach: Poprawa przewidywanego współczynnika klikalności (CTR) CTR oznacza jak często klikana jest nasza reklama przez osoby, które ją widziały. Może również służyć do określania skuteczności słów kluczowych. Żeby poprawić CTR starajmy się: – zawężać słowa kluczowe, aby jak najbardziej pasowały…

jakie reklamy w google ads

Od czasu kiedy mamy nieograniczony dostęp do różnych usług i produktów, konsumenci decydują się na coraz bardziej świadome wybory. Potencjalny klient zanim dokona zakupu, obejrzy produkt kilka razy, wyjdzie ze sklepu i zastanowi się, czy towar, który oferujemy odpowiada w 100% jego oczekiwaniom. Jeśli wymagania zostaną spełnione, spotkamy się ponownie żeby dokonać transakcji. Z produktami reklamowanymi w Internecie jest bardzo podobnie. Większość klientów nie dokonuje zakupu po pierwszym „kliknięciu” w reklamę. Sprawdza ofertę innych firm, czyta, szuka opinii, analizuje i ponownie wchodzi w interakcję z naszą reklamą. Dlatego bardzo ważne jest żeby klient zdobył świadomość, że produkt istnieje. W zwiększaniu…

Jak rozpocząć kampanię Do wyboru masz kilka możliwości rozpoczęcia kampanii reklamowej w Google (Google Ads). Pierwsza opcja jest dla osób, które mają dużo wolnego czasu oraz samozaparcia, które pozwoli im przyswoić nowe zagadnienia związane z reklamą internetową, analizą danych (!) oraz ulepszaniem reklam. Samodzielne tworzenie reklam najlepiej rozpocząć od małych kroków. W Internecie można znaleźć wiele różnych szkoleń, które nakreślą nam podstawy reklamy. Natomiast nic nie zastąpi profesjonalisty, który sprawnie poprowadzi naszą kampanię. Możemy skontaktować się ze specjalistą, który pomoże nam przeprowadzić proces obsługi pierwszej kampanii, poczynając od założenia konta, ustalenia wszystkich parametrów oraz przekazywania wskazówek dotyczących prowadzenia kampanii. Nasz…

Reklama. Reklamy atakują nas w codziennym życiu na każdym kroku z każdej strony. Jeszcze kilka lat temu największym przekaźnikiem reklamy była telewizja i prasa. Obecnie rolę potentata w tej dziedzinie pełni Internet. Nie ma dnia w którym nie wyszukujemy informacji w Internecie na komputerach czy w telefonach. W ciągu dnia użytkownik robi kilkanaście mikroprzerw na sprawdzenie „co słychać w sieci?”. To właśnie podczas tych przerw, możemy dotrzeć do naszego potencjalnego klienta. Możemy zaproponować mu produkt, którego aktualnie szuka bądź podpowiedzieć mu na podstawie jego zainteresowań, co może być mu potrzebne. Narzędzie, które przychodzi nam z pomocą w stworzeniu reklamy, zarządzania…

Panel Google AdWords dostarcza nam wiele cennych danych, jednak w pierwszej fazie kampanii warto skupić się tylko na kilku czynnikach determinujących jej skuteczność i efektywność. Na ich podstawie podejmujemy decyzje optymalizacyjne – tylko najpierw musimy wiedzieć gdzie i czego szukać. Czym jest optymalizacja kampanii reklamowej? Optymalizacja kampanii AdWords to wprowadzanie zmian w celu zwiększenia skuteczności prowadzonych przez nas działań reklamowych. Jest to umiejętność analizy danych o wynikach kampanii reklamowej i reagowanie gdy wyniki są niezadowalające. Jest to szereg czynności, zmiany ustawień w grupach reklamowych, budżetów, stron docelowych czy zmiany w strategii ustalania stawek, mających na celu zwiększenie konwersji. Dane z…

wykres

Podstawą pracy PPC Manager jest analiza danych, pozwalających optymalizować kampanie i zwiększać zwrot z nakładów na reklamę. Dlatego tak ważne jest abyśmy korzystali ze wszystkich dostępnym informacji jakie dają nam usługi Google, a połączenie konta AdWords z Analytics, jest idealnym rozwiązaniem, ponieważ zwiększa pulę danych, na których możemy pracować oraz zwiększa szanse na lepsze zrozumienie intencji zakupowych użytkowników. Niestety po połączeniu kont możemy zauważyć niezgodność danych między systemem AdWords a usługą Analytics przeważnie różnice występują w liczbie kliknięć i konwersji. Jest to występujący problemem, choć raporty odnośnie aktywności reklam PPC w Analytics są bezpośrednio importowane z systemu AdWords.

Jeśli zastanawiasz się jak w błyskawiczny sposób trafić na sam szczyt stron wyników wyszukiwania, to system reklamowy Google AdWords jest idealny dla Twojej firmy. Linki sponsorowane pojawiające się w wyszukiwarce na pierwszych czterech pozycjach, to dopiero początek możliwości jakie daje reklamodawcom ten system. Platforma reklamowa AdWords to o wiele więcej, pozwala tworzyć reklamy graficzne, wideo, reklamy produktowe, aplikacji, czy reklamy w usłudze pocztowej Gmail. SEO a PPC co wybrać? Często pojawiają się wątpliwości czy lepiej zainwestować w kampanie PPC czy działania związane z SEO? Jednak warto podkreślić, że linki sponsorowane są świetnym uzupełnieniem pozycjonowania i wcale się nie wykluczają. Pamiętajmy…